Reklamacje kierowane przez osoby prawne
W przypadku zastrzeżeń dotyczących wszelkich usług świadczonych przez Ayvens, reklamacje prosimy kierować za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Reklamacje kierowane przez osoby indywidualne
W przypadku zastrzeżeń dotyczących wszelkich usług świadczonych przez Ayvens, reklamacje prosimy kierować za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Dodatkowo, istnieje możliwość wysłania pisma tradycyjną pocztą do Ayvens Poland Sp. z o.o. na adres: ul. Puławska 180, 02-670 Warszawa, telefonicznie pod numerem infolinii: +48 22 699 99 99.
Nasz zespół zarządzania procesem reklamacyjnym dokłada starań, by reklamacje były rozpatrywane najszybciej jak to możliwe. Przestrzegamy również ustawowych terminów odpowiedzi na reklamacje.
Jeżeli mają Państwo zawartą umowę leasingu
Czas odpowiedzi na zgłoszenie - do 30 dni od daty wpływu reklamacji.
W uzasadnionych przypadkach, gdy finalne rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe, termin odpowiedzi może ulec wydłużeniu do 60 dni. W takim przypadku będziemy Państwa na bieżąco informować o statusie danego zgłoszenia.
Jeżeli mają Państwo zawartą umowę najmu
Czas odpowiedzi na zgłoszenie - do 30 dni od daty wpływu reklamacji.
Wyjątkiem jest umowa najmu zawarta z Konsumentem w takim przypadku odpowiedź zostanie przekazana w terminie do 14 dni od wpływu zgłoszenia. Przypominamy, że Konsumentem jest osoba fizyczna, która zawarła umowę najmu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Klient składając reklamację dotyczącą wykonywania przez Ayvens obowiązków wynikających z danej umowy, winien wskazać swoje dane osobowe, datę zawarcia umowy oraz jej numer, jak również opisać przedmiot reklamacji i ewentualnie proponować sposób jej rozwiązania.
W przypadku braku zgody na przesłane rozwiązanie reklamacji, Klient może zgłosić zastrzeżenia, które zostaną rozpatrzone przez Ayvens. Jeśli finalne rozstrzygnięcie zgłoszenia nie jest satysfakcjonujące, Klientowi przysługuje odwołanie:
Skierowanie sprawy do Sądu Powszechnego
Klient może wystąpić przeciwko Ayvens z powództwem do właściwego Sądu Rejonowego lub Okręgowego (dla spraw o wartości przedmiotu sporu przewyższającej 100 tys. zł) według:
a. właściwości określonej w treści umowy,
b. właściwości ogólnej siedziby pozwanego,
c. właściwego dla miejsca wykonania umowy.
Uprzejmie informujemy, że Rzecznicy Konsumentów udzielają bezpłatnej pomocy Konsumentom w sporach z przedsiębiorcami, w konsekwencji Konsument może zwrócić się do Rzecznika o pomoc w rozwiązaniu sporu.